باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+13 امتیاز
21,461 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی کدام است ؟
28 پاسخ
+6 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)

سلام بر شما   بیمه گذاران و اشخاصی که برای تحقیق و خرید آگاهانه بیمه عمر ( زندگی ) به این سایت رجوع نموده اید ،

در این گفتار قصد دارم، فارغ از هر برندی به نکاتی اشاره کنم که هرکسی باید بسته به نیاز خود بیمه عمررا خریداری کند و باید حتما با یک مشاور خبره بیمه ای عمر مشورت نموده و از او بخواهد بهترین پیشنهاد بیمه عمر و تامین آتیه ( زندگی ) رابرای وی طراحی کند . چند نکته بسیار مهم ، که باید توجه فرمائید :

  1. هیچگاه بدون بررسی و تحلیل دقیق شرایط شرکت های بیمه و نیز بدون کمک یک مشاوره خبره ، اقدام به خرید هیچ بیمه نامه ایی نکنید.
  2. از هرکسی که ادعایی می کند و یا قانونی را مطرح می کند حتما مستندات بخواهید و همه مستندات مکتوب و قابل استناد و با منبع باشند.
  3. قبل از خرید ، شرایط اقتصادی و توان پرداخت خود را مشخص کنید ، چون پس از عقد قرارا داد بیمه، در صورت انتخاب روش های پرداخت بغیر از سالانه تا پایان سال اول قرار دادتان ، امکان تغییر مبلغ را نخواهید داشت. همچنین به ضرایب افزایش حق بیمه در سال های آتی دقت نمائید ، چون روش محاسبه این ضرایب بصورت پلکانی است برای مثال به جدول زیر دقت نمائید. *مورد دیگر درباره پوشش ها و ضرایب می باشد در این باره واقعا باید متناسب با شغل و شرایط سنی شما توسط مشاورتان طراحی گردد.
    جدول بیمه عمر
  4.  لطفا نگاه نکنید که فلان دوست یا آشنا این بیمه را خریده ، پس حتما چیزی بوده است و دلیل انتخابتان ملاک قراردادن آنها نباشد ، چه بسا شرایط بیمه نامه آن شخص با شما یکی نبوده و یا ایشان هیچ تحقیقی در زمان خرید نکرده باشند. ضمنا شرایط جسمانی هرکسی با دیگری فرق دارد ( از جمله تناسب قد و وزن ، بیماری ها ) پس بیمه هرکسی با دیگری فرق خواهد داشت.
  5.  هیچ شرکت بیمه گر، بدی نداریم ، پس از اشخاصی که دائم در حال تخریب دیگرشرکت های بیمه ای هستند بپرهیزید، اینگونه اشخاص چون اطلاعات درستی ندارند در انتخاب شما را مردد خواهند کرد.
  6. همیشه از مشاور بیمه ایی خود بخواهید که کاملا شرایط خرید ، سود ، بازخرید ، وام ، پوشش های بیمه ایی ، موارد استثنا و دوره انتظار بیماری ها و حوادث را برایتان کامل توضیح داده و جدول استعلام مورد نظر شما را کاملا برایتان تشریح نماید.
  7.  پس از موارد 6 گانه فوق ، با خیال راحت بیمه خود را از هر شرکتی که احساس می کنید نیاز های شما را برآورده می کند خریداری نموده و همیشه به داشتن بیمه عمر افتخار کنید چون مطمئنا یکی از بهترین انتخاب های زندگی خود را کرده اید . شاد و سلامت و پر توان باشید.

یکی از بهترین انتخاب های زندگی خود را کرده اید .

شاد و سلامت و پر توان باشید


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+3 امتیاز
توسط (11,880 امتیاز)
درودبرشما ، بیمه های عمر در اکثر مزایا یکی هستند و تفاوتی در بعضی پوشش های بیمه ای و مدت قرارداد وجود دارد و همه مورد تایید بیمه مرکزی میباشد و برای هر سن میتوانی  انجام دهید...قبل از هر کاری با مشاور تخصصی در این زمینه مشورت کنید تا بیمه نامه دلخواه خود داشته باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+3 امتیاز
توسط (27,330 امتیاز)
با سلام و درود
دوست عزیز، از نظر تایید موارد قانونی و ارایه بیمه عمر ، تمام بیمه نامه های عمر ارایه شده توسط همه شرکت های بیمه مورد تایید بیمه مرکزی ایران می باشد. اما از نظر اینکه بیمه مرکزی تحت چه بیمه ای برای پرسنل خود اقدام به تهیه بیمه نامه نموده است باید عرض کنم ، کارکنان بیمه مرکزی ایران تحت پوشش بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان هستند.
موفق و پیروز باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
همکار گرامی با عرض سلام و خسته نباشید
در مورد اینکه بیمه مرکزی با چه شرکتی عقد قرارداد بیمه عمر انجام داده باید oدمت شما جهت تصحیح اطلاعاتتون عرض کنم هیچ شرکتی.
من از مدیران فروش یکی از شرکت های بیمه کشور هستم و این مطلب که گاها همکاران در بیمه سامان اعلام میکنند بیمه مرکزی با شرکت بیمه سامان عقد قرارداد انجام داده چیزی بیش از توهم نیست.
چون ابدا قراردادی مکتوب و رسمی در این زمینه بین دو مجموعه منعقد نشده است.
اما باید عرض کنم بله یکی از نمایندگان بیمه سامان حدود 400 فقره بیمه عمر در فواصل مختلف به کارمندان بیمه مرکزی فروخته است.
همونطور که خیلی از شرکت های دیگه هم کم بیش در این ارگان دولتی بیمه شده دارند و بیمه مرکزی رسما اعلامیه ای مبنی بر بهتر بودن طرح بیمه عمر شرکتی صادر نکرده است.
اما در مورد جامع بودن طرح شرکت ها مطالبی از سوی بیمه مرکزی اعلام شده که نام شرکت های پاسارگاد، کارآفرین، پارسیان، ما، و سامان در این بیانیه آمده است


لطفا اطلاعات خود را یه روز نمایید.
با آرزوی موفقیت برای شما همکار گرامی
توسط (27,330 امتیاز)
با سلام و درود.
دوست و همکار گرانقدرم، در صحبت های بنده عنوان اینکه بیمه مرکزی بیانیه رسمی یا اعلامیه ای مبنی بر بهتر بودن شرکتی نسبت به بیمه دیگر،  وجود ندارد.
در خصوص عنوان اینکه بیمه مرکزی با بیمه سامان قرارداد گروهی منعقد نکرده و این مسله توهم هست!! باید عرض کنم بیمه نامه ارائه شده به پرسنل در قالب قرارداد عمر و تشکیل سرمایه گروهی بوده و مبلغ حق بیمه از حقوق پرسنل کسر میگردد. تاکید میکنم:""قرارداد عمر گروهی""
و مورد آخر اینکه ، بیمه مرکزی ایران تعداد پرسنلشون حدود 400 نفر هست. یعنی قرارداد منعقده برای کل پرسنل بوده. آمار پرسنل رو هم از سایت بیمه مرکزی بخش گزارشات تحلیلی قابل دریافت هست.
موفق و پیروز باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (54,350 امتیاز)
ضمن عرض سلام خدمت همکار محترم قبل از استفاده از الفاظ ناشایست در متون و با توجه به اینکه مطالعه کنندگان این سطور دنبال سوالات خود هستند نه چیز دیگر در مورد فرمایشات همکار محترم بیمه سامان خدمت شما عارضم به بریده جراید علی الخصوص روزنامه دنیای اقتصاد مراجعه فرمایید تا از صحت خبر فوق اطمینان حاصل کنید و ضمن سپاس از سایر همکاران که پاسخ دادن به عرض برسانم بهترین بیمه عمر با توجه به اینکه تمام شرکتها تحت نظارت بیمه مرکزی هستند و لزوما سطح توانگری امسال بیان کننده وضعیت آینده یک شرکت محسوب نمیشه اینه که ببینیم نماینده اون شرکت چه خدمات افزوده ای مانند پاسخگویی صحیح،ارایه خدمات اضافی،مشاوره های صحیح و ... رو داره.و بنظرم تمام نمایندگان بیمه در تلاش هستند تا بهترین خدمات رو به هموطنان ارایه بدهند و درپایان باید اعلام کنم کلا دو میلیون نفر در کشور بیمه عمر و سرمایه گذاری تهیه کردند و این نشان میده که مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش نمایندگان بیمه جهت آگاه سازی مردم وجود داره.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
برای مطالعه کنندگان این سطور که دنبال سوالات خود هستند خیالبافی نکنید لطفا.
تعصب به محصول ویژگی هر نماینده هست اما توهم به برتری خود و محصول مخرب و به ضرر بیمه شده هاست.
جراید و دنیای اقتصاد اعلام کردند قرارداد رسمی بسته شده؟؟؟؟؟؟ خیر اعلام شد تعدادی از پرسنل تحت بیه عمر سامان قرار گرفتند.
خوشحال میشم اگر لینک خبری موثق مبنی بر عقد قرارداد رسمی بین دو مجموعه پیرو گفته های خودتون اراِئه کنید.
زمانی که بانک مرکزی قرارداد رسمی بیمه عمر کارکنان خودش رو با یکی از شرکت های مطرح در حوزه عمر اعلام کرد این مقابله به مثل هم از سوی تعدادی از نمایندگان سامان هم دیده شد و چیزی که سندیت نداره توهم محضه.
کلمات زیبایی استفاده کردین پس لطفا کلام و عمل رو باهم هماهنگ کنید.
در کشور بالای 4 میلیون بیمه شده هست.

پیروز باشید
توسط (100 امتیاز)
درباره کارمندان بیمه مرکزی این بود که قراردادی که فی مابین بیمه سامان و بیمه مرکزی بسته شد با شرایط خاص بود که بیمه سامانن قبول به اجرای تعهدی خاص کرد که نماینده هیچگونه کارمزدی در این رابطه دریافت نکرد و خیلی از کارمندان بیمه مرکزی در این رابطه که بیمه سامان چگ.نه بیمه هست اطلاع نداشتند و ندارند فقط چون معرفی شده بود یکسری از کامندان خرید کردند که البته کنسلی در این زمینه هم زیاد می باشد با توجه به صحبت هایی که با مدیران بخش های مختلف بیمه مرکزی شد
توسط (100 امتیاز)
کارکنان بیمه مرکزی برنامه‌ریزی مالی بلندمدتی دارند

روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 2406 تاریخ چاپ:1390/04/22 بازدید:6478بار کد خبر: DEN-409072
گروه بنگاه‌ها – آغاز تابستان امسال کارکنان بیمه مرکزی در راستای توسعه فرهنگ بیمه اقدام به خرید بیمه‌نامه عمر و تشکیل سرمایه کردند؛ این بیمه بر اساس تفاهم نامه‌ای فی مابین بیمه مرکزی و شرکت بیمه سامان منعقد شد و هر یک از کارکنان بیمه مرکزی، متناسب با حق بیمه‌ای که پرداخت می‌کنند بیمه‌نامه‌ای با پوشش‌های بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری ویژه خود دریافت کردند.
گروه بنگاه‌ها – آغاز تابستان امسال کارکنان بیمه مرکزی در راستای توسعه فرهنگ بیمه اقدام به خرید بیمه‌نامه عمر و تشکیل سرمایه کردند؛ این بیمه بر اساس تفاهم نامه‌ای فی مابین بیمه مرکزی و شرکت بیمه سامان منعقد شد و هر یک از کارکنان بیمه مرکزی، متناسب با حق بیمه‌ای که پرداخت می‌کنند بیمه‌نامه‌ای با پوشش‌های بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری ویژه خود دریافت کردند.
علی ضیایی، مدیر عامل بیمه سامان در این خصوص به «دنیای اقتصاد» گفت: بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان برنامه‌ریزی مالی بلند مدتی است که دارای دو بخش پوشش بیمه ای و سرمایه‌گذاری است.
وی افزود: پوشش‌های حادثه ، ازکارافتادگی، معافیت، هزینه امراض صعب‌العلاج، آخرین سال حیات و همچنین نحوه سرمایه‌گذاری که از سوی بیمه‌گذار انتخاب می‌شود، از ویژگی‌های این قرارداد است. ضیایی با بیان اینکه با توجه به سرمایه‌گذاری بخش زیادی از حق بیمه، اندوخته بیمه‌نامه نیز با سود انباشته در پایان هر سال افزایش می‌یابد، افزود: بیمه سامان سه صندوق قابل انتخاب برای سرمایه‌گذاری اندوخته دارد و هر یک از بیمه‌گذاران می‌توانند یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری با ریسک کم، متوسط و زیاد را انتخاب کنند؛ در هر صندوق سرمایه‌گذاری، نرخ سود تضمینی و سهم مشارکت در منافع با صندوق دیگر تفاوت دارد.
حاصل عملکرد صندوق‌های بیمه عمر و تشکیل سرمایه این شرکت در 5 سال گذشته تعیین نرخ سود تضمینی از 12تا 15درصد بود که درنهایت نرخ سود قطعی از 18تا 23 درصد محقق شد.
وی آغازپوشش بیمه عمرو تشکیل سرمایه کارکنان بیمه مرکزی را بیست و هفتم خردادماه 1390 اعلام کرد و گفت: طی این قرارداد بیش از 400 نفراز پرسنل بیمه مرکزی که شامل کارکنان پژوهشکده و صندوق تامین خسارات بدنی نیز می‌شود تحت پوشش بیمه عمرو تشکیل سرمایه بیمه سامان قراردارند.
به گفته ضیایی، این قرارداد به دنبال برگزاری سمیناری تخصصی برای معرفی بیمه‌نامه عمروتشکیل سرمایه سامان به کارکنان بیمه مرکزی و همچنین جلسات پرسش و پاسخ و مشاوره تمام وقت منعقد شد؛ در واقع کارکنان بیمه مرکزی به خوبی از شرایط بیمه‌نامه خود و ویژگی‌های این طرح آگاهی دارند.
مدیر عامل شرکت بیمه سامان یکی از ابتکارات بیمه‌نامه عمروتشکیل سرمایه سامان را درآمد ازکارافتادگی عنوان کرد و گفت: چنانچه بیمه‌گذاری ازکارافتاده شد علاوه بر معافیت از حق پرداخت بیمه تا دو برابر آخرین حق بیمه را تا 10 سال دریافت می‌کند. به گفته او بیمه‌نامه فوق انعطاف دارد؛ به گونه‌ای که بیمه‌گذار می‌تواند میزان حق بیمه پرداختی و سرمایه بیمه ای خریداری شده را افزایش دهد.
ضیایی درخصوص استفاده از اندوخته و خدمات بیمه‌نامه عمروتشکیل سرمایه سامان گفت: ذی‌نفعان می‌توانند اندوخته خود را به صورت یکجا و یا مستمری دریافت کنند و همچنین می‌توانند از تسهیلات کارت اعتباری بانک سامان بدون نیاز به وثیقه استفاده نمایند.
وی در خاتمه گفت: مدیریت بیمه‌های اندوخته‌ساز شرکت بیمه سامان با استفاده از علم آکچوئری و مدیریت درست ریسک‌ها پوشش‌های بیمه ای را عرضه و نرخ‌های سود پیش‌بینی شده را تضمین کرده است.
+2 امتیاز
توسط
ویرایش شده توسط
درود بر شما.

بیمه یک صنعت است و در اقتصاد کلان کشور تاثیرگذار. همه شرکتهای بیمه دارای مجوز فعالیت از بیمه مرکزی میباشند واین محصول یعنی بیمه عمر در شرکتهای بیمه ماهیتی یکسان دارند ولی ارائه خدمات متفاوت است با توجه به مدبریت ریسک شرکتهای بیمه. بستگی به روش سوددهی قطعی سالانه . توانگری مالی بالای 200 . ( یعنی 100% قابلیت پرداخت سود و خسارت را دارن ) . ارائه خدمات بصورت مدرن و همخوانی داشتن با استانداردهای دنیا و کاهش هزینه های بیمه گری در نتیجه سودهی بیشتر بیمه عمر.

مشاور مالی و بیمه زندگی بیمه ملت کد 4205
+2 امتیاز
توسط (8,130 امتیاز)
سلام  در این باره باید گفت  که از نظر بیمه مرکزی بیمه ها هیچ تفاوتی باهم ندارند  تنها تفاوت بیمه ها در پوششهای آنهاست .
که برای انتخاب بیمه ای که با پوشش های در خواستی شما هماهنگ باشه باید ازچند مشاور از شرکت های مختلف  مشورت گرفت

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط
این که کارمندان بیمه مرکزی از یک شرکت خاص بیمه خریده باشند یک ترفند تبلیغاتی زیرکانه است
چرا که میتوان مبلغی را از محل بودجه تبلیغات کنار گزاشت و برای تک تک کارکنان بیمه مرکزی بیمه زندگی رایگان صادر نمود وبه عنوان یک تبلیغ عالی از آن بهره ببرد.
البته تبلیغ خوبیه ولی نشون دهنده برتری آن شرکت نیست
+1 امتیاز
توسط (2,240 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با درود

اگر از نظر توانگری مالی می فرمائید ، شرکت بیمه پاسارگاد است که از طریق لینک زیر هم می توانید مشاهده فرمائید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

+1 امتیاز
توسط (33,820 امتیاز)

بهترین بیمه عمر کدام است؟
پاسخ هر کس بر اساس معیارهایی صورت می گیرد که مثل اثر انگشت متفاوت از دیگری است. سود تضمینی بیشتر، سود مشارکت بیشتر، پوشش های خاص، خدمات جانبی بیمه عمر، شهرت و برند بیمه گر، توانگری مالی بیمه گر، راحت بودن دریافت غرامت از بیمه گر، حسن سابقه بیمه گر، دسترسی آسان به شعب و نمایندگان شرکت و ... ملاک هایی است که برای انتخاب بیمه گر بیمه عمر مورد بررسی قرار می گیرد.

از طرفی بیمه عمر باید کاملا سفارشی و متناسب با وضعیت بیمه گذار طراحی شود. از این جهت است که کار فروشنده و مشاور بیمه عمر را دشوار کرده است و شاید هم باعث جذابیت این امر شده است.

لازم به ذکر است،آنچه مهم است داشتن بیمه عمر است. در مرحله بعد این بیمه عمر متناسب با ریسک و درآمد شخص باشد. 
بخش اصلی بیمه نامه های عمر و سرمایگذاری در همه شرکت ها مشترک است و بخش جانبی نیز بین چندین شرکت مشترک است و تنها در یک یا دو مورد جزئی است که هر شرکتی به دنبال متمایز کردن محصول خود بوده است.
در این رشته بیمه ای آنچه وقوع آن حتمی است این است که:
بیمه شده اگر در پایان مدت بیمه نامه در قید حیات باشد، اندوخته بیمه نامه را دریافت می کند
اگر بیمه شده در طول مدت بیمه نامه فوت شود، سرمایه فوت و انوخته را دریافت می نماید.

به نظر شخص بنده، بیمه مرکزی، شرکت های بیمه و نماینده های بیمه باید مردم را ترغیب کنند به اینکه:

  1.  همه مردم ایران بیمه عمر داشته باشند
  2.  بیمه عمر متناسب با شرایط خود داشته باشند

حال اینکه کدام جزئیات و کدام پوشش بهتر از دیگری است، یا کدام شرکت بهتر از دیگری است مردم را به مشکل می اندازد و انتخاب را سخت می کند. 

مطمئنا بیمه مرکزی نمی تواند بگوید کدام محصول یا کدام بیمه گر بهتر است. این موضوع می تواند حامل این پیام باشد که شرکت های دیگر یا محصولات دیگر را انتخاب نکنید. بعد این شائبه به وجود می آید که اگر قرار است مردم فلان بیمه گر و فلان محصول را انتخاب نکنند، چرا بیمه مرکزی به آن مجوز داده است؟

آنچه مسلم است، بیمه مرکزی هم مثل یک کارفرما حق انتخاب دارد که برای کارکنان خود پوشش بیمه ای را از بیمه گرهای ایران تهیه کند و این موضوع نمی تواند دستمایه تبلیغ شود. چرا که کسی چه می داند که بیمه مرکزی و کارکنان آن با چه معیار و چه اساسی اقدام به عقد قرارداد با آن شرکت نموده است.
به نظر این حقیر، حتی رئیس بیمه مرکزی هم بگوید فلان شرکت بهتر از دیگری است، باز هم نمی تواند دلیل خوبی برای انتخاب آن شرکت بیمه باشد. 
طرح این سوال را می توان به زیر سوال های این چنینی تقسیم کرد که جواب مشخص و واضحی دارند:

  1. توانگری مالی کدام شرکت از بقیه بیشتر است؟
  2. کدام شرکت شعب و نمایندگان بیشتری دارد؟
  3.  سرعت پاسخگویی به شکایات کدام شرکت بیشتر است؟
  4.  رضایتمندی بیمه گذاران از کدام شرکت بیشتر است یا کدام شرکت شکایات کمتری داشته است؟
  5. کدام شرکت قدمت بیشتری دارد؟
  6.  و ...

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط
ویرایش شده توسط
باسلام و خسته نباشید اگر صرفا سرمایه ای که بعد از فوت نصیب وراث میشود جهت خرید بیمه مد نظر است بیمه تمام عمر ( که معمولا این بیمه گذاران هوادار وراث خود هستند ...)خریداری شود اما اگر سرمایه پایان دوره و پولی که بعد از گذران سالهای قرارداد عایدتان میشود مد نظرتان است بیمه عمر و سرمایه گداری خریداری شود ....و در آخر اگر حقوق دریافتی از بیمه نامه مد نظرتان است بیمه مستمری خریداری کنید .

بیمه البرز کد 3086
0 امتیاز
توسط (780 امتیاز)
ویرایش شده توسط

با سلام: اینکه بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر صنعت بیمه در اینخصوص اعلام نظری کرده باشد هیچ مبنا و واقعیتی ندارد ولی در کل براساس اطلاعیه بیمه مرکز پیرو اعلام توانگری مالی شرکت های بیمه این مطلب خطاب به مردم آمده است که باید در انتخاب شرکت بیمه گر ملاک و معیار اصلی خود را توانگری مالی شرکت بیمه در نظر بگیرند . 

بیمه عمر


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

0 امتیاز
توسط (8,730 امتیاز)
با سلام

از نظر بیمه مرکزی همه شرکتها معتبر بوده و از نظر سیستمهای مالی و نحوه مشتری مداری اندکی تفاوت با یکدیگر دارند.

اگر شما مشتری خوش حساب و منظمی هستید بیمه ما و اگر نیستید بیمه پاساگاد توصیه میشود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط
ویرایش شده توسط
با سلام خدمت دوستان و همکاران گرامی در پاسخ به اینکه کدام بیمه ها بهتر از بقیه هستن باید چند عامل اصلی رو مد نظر قرار داد اول سرمایه گذاران و پشتوانه مالی این بیمه ها ، دوم توانگری مالی در زمینه پرداخت خسارت به مشتری طبق تعهدات و کسب رضایت آنها و سوم خدمات و پوششهای بیمه ای که به مشتریان ارائه می شود در زمینه بیمه های عمر اکثر بیمه ها در خدمات و پوششهای بیمه ای مشترک هستن اما سقف این پوششها و چگونگی ارائه خدمات متفاوتند ضمن اینکه سود سرمایه گذاری هم و نحوه پرداخت آن به مشتری حائز اهمیت است که این موارد انتخاب مشتری را برای بدست آوردن یک جمع بندی مطمئن فراهم میکند  اما بنده خدمات بیمه سامان را بهتر پسندیدم ضمن اینکه سقف و محدودیت را برای بیمه های فوت برداشته و سود بانکی خوبی پرداخت میکنه این یعنی خدمات و در ضمن بیمه تکمیلی درمان هم بدون سقف برای افراد متقاضی فراهم کرده    ممنون
0 امتیاز
توسط (140 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سلام به همه عزیزان ،همه بیمه ها خوب هستند ولی بیمه مرکزی از نظر توانگری مالی بیمه ها رو به ۵دسته تقسیم کرده  که یک شفافیت از عملکرد بیمه های کشور را نشان دهد ، بیمه ما از نظر توانگری مالی و از نظر پوششهای بیمه ای و از نظر سود دهی از همه بیمه های کشور خوب عمل کرده و در حال حاضر بهترین بیمه کشور از نظر سرمایه گذاری محسوب میشه
0 امتیاز
توسط
با سلام
در واقع بیمه مرکزی بر اساس رسالت خود که امر نظارت بر فعالیت های شرکت های بیمه است هیچگاه در خصوص اینکه کدام بیمه نامه از کدام شرکت بیمه بهترین بیمه نامه ممکن است وارد نمی شود ولی شرایط کلی شرکت های بیمه را طبقه بندی می کند که می تواند به انتخاب ما کمک کند. مثلا شرایطی مانند توانگری مالی ، ضریب خسارت و ... از شرکت های بیمه را منتشر می کند.
0 امتیاز
توسط
ضمن عرض سلام.بیمه مرکزی با توجه به توانمندی مالی شرکتهای بیمه را تقسیم بندی کرده قاعدتا شرکتی که توانایی مالی بهتر در راستای ایفای تعهداتش که همان پرداخت خسارت های اتفاق افتاده و حتی احتمالی آینده بیمه گذاران می باشد داشته باشد شرکت بهتری جهت تهیه بیمه نامه می باشد.اگر خواهان این طبقه بندی هستید ایمیل خودرا ارسال کنید تا برایتان ارسال کنم.
سپاس
0 امتیاز
توسط (13,980 امتیاز)
با سلام

بهترين بيمه عمر از نظر صنعت بيمه بيمه نامه اي است كه بيشترين پوشش را داشته باشد چون منطق بيمه عمر بدين صورت:

اگر در  مخاطره اي ايجاد شود بتواند جبران خسارت كند. همچنين در انتهاي قرارداد فارق از دريافت خسارت با عدم دريافت ان تمامي حق بيمه ها با سود آن عودت داده شود كه در صنعت بيمه اصلاح بازنشستگي براي ان به كار مي رود

در حال حاضر بيمه هاي پاسارگاد، ما، ايران، ملت، كارآفرين، جز بهترين بيمه هاي عمر مي باشند.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (8,730 امتیاز)

سود مشارکت سال 93 بیمه عمر و سرمایه‌گذاری شرکت بیمه«ما» 27.5 درصد محقق شد

بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه «ما» برای سومین سال متوالی بیش از 27 درصد سود مشارکت را محقق ساخت.

به گزارش روابط عمومی بیمه«ما»، بیمه عمر و سرمایه گذاری (طرح جامع) این شرکت با ایجاد مزیت‌هایی همچون طرح تکمیلی بازنشستگان، پوشش حوادث و بیماری‌های خاص با انعطاف در پرداخت حق بیمه توانسته است در جلب رضایت بیمه‌گذاران موفقیت خوبی کسب نماید، لذا در این راستا سود محقق 27.5 درصد مشارکت در منافع سال 93 را به حساب اندوخته بیمه گذاران عمر خود واریز کرد.

بر اساس این گزارش،سود محقق حاصل از مشارکت در منافع بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری در سال 91 ، سال 92 و  93 به ترتیب 27 درصد ،27.1 درصد و 27.5 اعمال شده است.

مهندس مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما» ضمن تبریک 13 آذر روز صنعت بیمه در خصوص بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری گفت: با توجه به بازار گسترده و بالقوه بیمه‌های زندگی و همچنین رسالت اصلی ما در راستای تامین نیازهای بیمه‌ای جامعه و ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای مردم شریف ایران عزیزمان توسعه این محصول جزء راهبردهای اصلی این شرکت قرار دارد. همچنین با ایجاد زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات در بالاترین سطح ، استفاده از ظرفیت های موجود در بانک ملت و آموزش بهینه شبکه فروش تحقق بالاترین سود مشارکت در سال 93 محقق شد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (260 امتیاز)
ویرایش شده توسط

از نظر بیمه مرکزی بهترین بیمه اون شرکتی هستش که توانايي مالی براي پوشش ريسكهاي پذيرفته شده خودش رو داشته باشه.

سطوح نظارت بر توانگري مالي موسسات بيمه به شرح ۵ سطح زير تعيين مي شوند:

  • سطح ۱: مقدار نسبت توانگري مالي موسسه بيمه برابر با ۱۰۰ درصد و بيشتر مي‌باشد.
  • سطح ۲: مقدار نسبت توانگري مالي موسسه بيمه برابر با يا بيش از ۷۰ درصد و كمتر از ۱۰۰ درصد مي‌باشد.
  • سطح ۳: مقدار نسبت توانگري مالي موسسه بيمه برابر با يا بيش از ۵۰ درصد و كمتر از ۷۰ درصد مي‌باشد.
  • سطح ۴: مقدار نسبت توانگري مالي موسسه بيمه برابر با يا بيش از ۱۰ درصد و كمتر از ۵۰ درصد مي باشد.
  • سطح ۵: مقدار نسبت توانگري مالي موسسه بيمه كمتر از ۱۰ درصد مي‌باشد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

0 امتیاز
توسط (2,240 امتیاز)
با درود

بهترین بیمه عمر بر اساس آپشن های داده شده روی بیمه و خدمات بعد از انجام دادن بیمه برمیگرده

اما از نظر بیمه مرکزی سطح توانگری مالی شرکت بیمه ملاک است که این مقوله بسیار مهمی است

در حال حاضر شرکت بیمه پاسارگاد از نظر بیمه مرکزی سطح توانگری مالی اول را دارد


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

0 امتیاز
توسط (1,620 امتیاز)
سلام ..با توجه به مدارک موجود و رضایت مندی مشتریان که در نظر سنجی بیمه مرکزی انجام شده و لوحهای  تقدیری که درچند  سال اخیر از طرف بیمه مرکزی برای خدمات و رضایت مندی به بیمه عمر و تامین اتیه پاسارگاد اهدا شده مشخص میکند که پاسارگاد به صورت تخصصی به بیمه عمر پرداخته است و مورد تایید بیمه مرکزی است


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

0 امتیاز
توسط (140 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام خدمت همه مردم عزیز که دنبال نظرات صادقانه کارشناسان بیمه هستند،
از نظر اعتبار، همه شرکت‌های بیمه ای در بدو تاسیس به یک اندازه اعتبار دارند، در سالهای بعدی باتوجه به سطح توانگری مالی شرکت‌ها که با در نظر گرفتن مقدار سرمایه در گردش و نوع خدمات دهی و زمان پرداخت خسارت تعیین میگردد، میتوانید قوت یا ضعف شرکت‌ها رو درک کنید، از دیگر عوامل تعیین شرکت مناسب، نوع تبلیغات آنهاست، تلویزیون یا بیلبورد و محله، یا نمایندگان ناطق که همواره میتونن راهنما و خدمت رسان بیمه گذار باشند، زیرا رعدوبرق هرگز عامل رشد گیاهان نبوده و این باران است که آرام و بی صدا به گیاهان و زمین زندگی میبخشد، همانطور که همه متوجه شدید کارکنان بیمه مرکزی تحت پوشش بیمه سامان هستند و بیش از هزار نفر از کارکنان بانک مرکزی تحت پوشش بیمه عمر پاسارگاد، شرکت نفت با یکی دیگه و فلان وزارت خونه با فلان بیمه، مهم اینه که هر ایرانی یک بیمه عمر داشته باشه، همکاران عزیزم، لطفا اول تلاش بر ایجاد فرهنگ بیمه ای داشته باشیم، بعد تبلیغ برای شرکت مطبوع خودمون، مردم عزیز علاوه بر پوششها و سود، به خدمات پس از فروش و خدمات اضافی شرکت‌ها هم وقت بفرمایید، بعضی شرکت‌ها کارت درمانی میدن، بعضی ها کارت بیمه تکمیلی و آتش سوری رایگان میدن، بعضی ها روش پرداخت اقساط راحتتری دارن، به این موارد دقت بفرمایید لطفا، بنده برای مشاوره رایگان و صادقانه در خدمت دوستان عزیز هستم و قطعا بهترین شرکت رو برای شرایط شما بهتون معرفی میکنم.
0 امتیاز
توسط (840 امتیاز)
دوستان عزیز به نظرم وارد بازی کی بهتره نشیم. همه شرکت ها زیر نظر یک سیستم هستند و شرایط تقریبا یکسانی دارند. بخصوص برای حق بیمه های معمول زیر یک میلیون تومان. بقیه مطالب سلیقه ایه. یکی میگه من بیمه ایران رو بهترین بیمه عمر میدونم چون تنها بیمه دولتیه و با سابقه ترینه. یکی میگه من پاساگادو دوست دارم چون پسرخالم اونجا گرفته. یکی از اسم ایران خوشش نمیاد یکی بخاطر جذابیت نماینده ای که در سامان فعالیت میکنه از سامان خوشش میاد...

با این مسایل ذهنتونو درگیر نکنید... همه بیمه ها خوبن ...

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

از نظر قانونی،بیمه مرکزی اجازه پشتیبانی و حمایت از یک شرکت خاص بیمه ای رو نداره.

ولی میتونین برای اینکه خیال تون راحت تر باشه،از بخش روابط عمومی بیمه مرکزی استعلام رتبه بندی و توانگری مالی شرکت های بیمه رو سوال بفرمایین.

بیمه مرکزی فقط میتونه تایید کنه که اون شرکتی که مدنظر شما هست،صلاحیت و توان اجرای فروش و پرداخت خسارت به شما رو داره یا خیر.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (8,730 امتیاز)
با توجه به گزارشات رسمی بیمه مرکزی و خود شرکتها
در۴سال گذشته و  عوامل توانگری مالی ،سود مشارکت،حداکثر پوششها،مشتری مداری و استفاده از بستر it مناسب و رضایت حداکثری مشتریان و مهمتر از همه حداقل آمار بازخرید و کنسلی بیمه بانک ملت «بیمه ما» توصیه میگردد.
اطلاعات تکمیلی:
حداکثرپوشش حیرت انگیز بیمه های عمر اکثر شرکتهای بیمه ای طبق قانون جدید( تومان):
فوت به هرعلت تا۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ از روز اول
فوت حادثه ای تا۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ از روز اول
هزینه پزشکی حوادث تا۲۰/۰۰۰/۰۰۰از ابتدا
هزینه بیماریهای خاص هرکدام تا۵۰/۰۰۰/۰۰۰ پس از سه ماه ازشروع بیمه
(پیوند کلیه،کبد،مغزاستخوان،قلب،ریه
جراحی باز قلب
سکته قلبی
سکته مغزی
جراحی ودارو وشیمی درمانی تمام سرطانهای بدخیم)
غرامت نقص عضو تا۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰از روز اول
مستمری ازکار افتادگی سالانه تا۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ از روز اول پرداخت تا۱۰ سال
معافیت از کار افتادگی تا۱۰ سال
خسارت سال آخر زندگی
(در برخی شرکتهای بیمه)
پوشش هدیه بیمه آتش سوزی منزل تا۵۵/۰۰۰/۰۰۰
(در برخی شرکتهای بیمه)
سود تضمینی۱۶تا۱۰٪ در تمام شرکتها
سود مشارکت ۱٪ تا۹٪ به صورت متغیر و رقابتی در اغلب شرکتهای بیمه
(این بخش برای سرمایه گزاران و قراردادهای بیش از ۵سال حایز اهمیت فوق العاده ای است)

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (1,420 امتیاز)
با سلام
انتخاب بهترین بیمه عمر در تمامی طرح های بیمه عمری که از طرف شرکت های مختلف بیمه ای ارائه می شود شاید کار سختی باشد. حتما در انتخاب بهترین بیمه عمر این نکته را در نظر داشته باشید که بیمه عمر خود را از شرکت بیمه ای انتخاب نمایید که از سطح توانگری بالا برخوردار باشد. سطح توانگری شرکت های بیمه هر ساله توسط بیمه مرکزی اعلام می شود که می توانید با بررسی این مورد بهترین بیمه عمر را برای خودتان و خانوادتان انتخاب نمایید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

0 امتیاز
توسط (8,780 امتیاز)

تمام شرکت های بیمه تحت نظارت بیمه مرکزی می باشند. تفاوت شرکت های بیمه تنها در ارائه پوشش های بیمه ای متنوع می باشد.
برای خرید بیمه عمر مهم تر از نام شرکت بیمه، تنظیم مناسب قرارداد بیمه عمر می باشد.
اگر قرارداد بیمه عمر متناسب با نیازهای شما تنظیم شده باشد، در صورت بروز خسارت یا اتمام دوره قرارداد بیمه عمر، می توانید از مزایای بیمه عمر به طور کامل استفاده نمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان خرید بیمه عمر می توانید برروی لینک زیر کلیک نمایید:
بیمه عمر  = https://www.bidbarg.com


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
–1 امتیاز
توسط (3,590 امتیاز)

از نظر آمار عملکرد مالی، بیمه مرکزی هر ساله گزارش عملکرد شرکتهای بیمه و رتبه بندی آنها را در پایگاه آماری صنعت بیمه منتشر میکند.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
–1 امتیاز
توسط (2,240 امتیاز)
با درود

بنده مشاور بیمه پاسارگاد هستم اما در این رابط خود شخص هم میتونن جستوجو کنند که بیمه پاسارگاد نسبت به خسارت دهی آپشن های بیمه ای  خدمات و ... رتبه نخست را دارد


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
4 پاسخ 11,022 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,331 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 2,949 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,994 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 514 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,150 بازدید
سوال شده فروردین 30, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+1 امتیاز
4 پاسخ 14,944 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,211 بازدید
+3 امتیاز
7 پاسخ 22,924 بازدید
+1 امتیاز
6 پاسخ 2,510 بازدید
+3 امتیاز
8 پاسخ 3,563 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 2,062 بازدید
+5 امتیاز
7 پاسخ 6,551 بازدید
سوال شده فروردین 30, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
+2 امتیاز
4 پاسخ 1,051 بازدید
+4 امتیاز
3 پاسخ 3,601 بازدید
+2 امتیاز
8 پاسخ 2,305 بازدید
سوال شده فروردین 25, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
0 امتیاز
5 پاسخ 1,716 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 1,577 بازدید
+2 امتیاز
5 پاسخ 8,470 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,744 بازدید
+1 امتیاز
7 پاسخ 3,833 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 1,401 بازدید
+3 امتیاز
6 پاسخ 3,017 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 2,043 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 495 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 1,330 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 10,209 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,252 بازدید
سوال شده اردیبهشت 31, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط kamrani96 (-1,060 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 2,872 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 740 بازدید
سوال شده تیر 11, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...