باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+14 امتیاز
34,553 بازدید
در بیمه عمر توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری کدوم شرکت هست و چه مزیتی نسبت به بقیه شرکت ها داره؟
توسط (6,420 امتیاز)
ویرایش شده توسط
بیمه پاسارگاد . به دلیل پوشش درمانی
بیمه پارسیان . به دلیل استفاده از سهام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (5,380 امتیاز)
دوست من سلام

اگرچه دوستان جوابهای خوبی برا یجنابعالی ارسال نموده اند  ولی وظیفه دانستم چند نکته فراتر ازاین سوال توضیح بدم ممکن است کارساز باشد

در خرید بیمه های عمر به چند نکته مهم دقت نمایید

1-خود را الزام به خرید بیمه عمر نمایید یکی از بزرگترین تفاوتهای کشورهای پیشرفته ، درحال توسعه و عقب مانده با یکدیگر تفاوت شیوه تفکر و آینده نگری مردمانشان است  مثلا در هند اگر فردی گدایی کند انتهای هرماه ابتدا قسط بیمه عمر خود را پرداخت میکند اما در ایران با کسب اولین درآمد ابتدا مبلمان منزل تغییر میکند اگرچه مبلمان هم جزو  زندگیست ولی فعلا بزرگترین مشکل ما ایرانیها عدم تراکم سرمایه است

2-در خرید انواع رشته ای بیمه ای ابتدا فکر کنید چه چیزی میخرید سپس به مقدار حق بیمه فک کنید بیشتر اوقات ما ویژیگیهای یک برنامه مالی خوب را فدای مقدار حق بیمه میکنیم

3- در زمان خرید به استخوان بندی مالی شرکت بیمه گر توجه کنید

4-در زمان خرید هدف خود را از خرید مشخص کنید چون این بیمه نامه هم ریسک فوت را پوشش میدهند وهم ویژیگی سرمایه گذاری دارند

موفق باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (300 امتیاز)
با سلام خدمت شما عزیز بزرگوار

ایکاش ما ایرانیها جملگی طرز فکری مشابه این پاسخ مناسب که حضرتعالی بدون در نظر گرفتن منافع شخصی خودتون، به سوال دوست عزیز دادید، میشد که پیدا کنیم و یا حداقل تلاش کنیم که به این سمت و سوی فکری قدم برداریم

تمام مشکلات مملکت عزیزمون از اونجایی آغاز شد که ما مردم ایران هر کدوم منافع شخصی خودمون رو به منافع ملی و عمومی ترجیح دادیم.
80 پاسخ
0 امتیاز
توسط (8,780 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
تمام شرکت های بیمه تحت نظارت بیمه مرکزی می باشند. تفاوت شرکت های بیمه تنها در ارائه پوشش های بیمه ای متنوع می باشد.
برای خرید بیمه عمر مهم تر از نام شرکت بیمه، تنظیم مناسب قرارداد بیمه عمر می باشد.
اگر قرارداد بیمه عمر متناسب با نیازهای شما تنظیم شده باشد، در صورت بروز خسارت یا اتمام دوره قرارداد بیمه عمر، می توانید از مزایای بیمه عمر به طور کامل استفاده نمایید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+7 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)
ویرایش شده توسط

با سلام بر شما همکاران ،  بیمه گذاران و اشخاصی که برای تحقیق و خرید آگاهانه بیمه عمر ( بیمه زندگی ) به سایت بیدبرگ رجوع نموده اید ،

فارغ از هر برندی باید به این نکته اشاره کنم که هرکسی باید بسته به نیاز خود بیمه عمر را خریداری کند و باید حتما با یک مشاور خبره بیمه ای عمر مشورت نموده و از او بخواهد بهترین پیشنهاد بیمه ایی رابرایتان طراحی کند .

چند نکته بسیار مهمی که بایدتوجه فرمائید :

  1.  هیچگاه بدون بررسی و تحلیل دقیق شرایط شرکت ها با کمک یک مشاوره خبره اقدام به خرید هیچ خدمات و کالایی نکنید .
  2. از هرکسی که ادعایی می کند و یا قانونی را مطرحه می کند حتما مستندات بخواهید و همه مستندات مکتوب و قابل استناد و با منبع  باشند.
  3.  قبل از خرید شرایط اقتصادی و توان پرداخت خود را مشخص کنید ، چون پس از عقد قرارا داد بیمه اگر توان پرداخت آن مبلغ ( ماهانه ، 3 ماهه ، 6ماهه ، سالانه ) را با شرایط فعلی خود نداشته باشید متضرر خواهید شد .
  4.  لطفا نگاه نکنیدکه فلان دوست یا آشنا این بیمه را خریده ، پس حتما چیزی بوده است و دلیل انتخابتان ملاک قرار دادن آنها نباشد ، چه بسا شرایط بیمه نامه آن شخص با شما یکی نبوده و یا ایشان هیچ تحقیقی در زمان خرید نکرده باشند.
  5.  هیچ شرکت بیمه بدی نداریم ، پس از اشخاصی که دائم در حال تخریب دیگر شرکتهای بیمه ای هستند بپرهیزید ، اینگونه اشخاص چون اطلاعات درستی ندارند در انتخاب شما را  مردد خواهند کرد ( یک توصیه برای تمام عمر " هیچگاه با انسان های منفی نگر و تخریب گر معاشرت نکنید ، چون این اشخاص فاقد اخلاق و مهارت در کارشان هستند " )
  6.  همیشه از مشاور بیمه ایی خود بخواهید که کاملا شرایط خرید ، سود ، بازخرید ، وام ، پوشش های بیمه ایی ، موارد استثنا و دوره انتظار بیماری ها و حوادث را برایتان کامل توضیح دهد.
  7.  پس از موارد 6 گانه فوق ، با خیال راحت بیمه خود را از هر شرکتی که احساس می کنید نیاز های شما را برآورده  می کند خریداری نموده و همیشه به داشتن بیمه عمر افتخار کنید .

شاد و سلامت و پر توان باشید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+6 امتیاز
توسط
با سلام ببینید برای جواب دادن به سوال شما نیاز به اطلاعات کامل و جامع ودقیق از چیزی درحدود 30شرکت بیمه ای میباشد

ازکارشناسان محترم خواهش میکنم متعصبانه به این سوال جواب ندهند تا بهترین راهنمایی را به دوستمون بکنیم ببینید برای انتخاب شرکت بیمه ای تون قبل از اینکه ببینید پلن بیمه عمرش چه مزیت ها و برتری هایی نسبت به رقبا داره یادتون باشه

1.سطح توانگری اون شرکت رو که در سایت بیمه مرکزی هست چک کنید (برای مثال شرکتی که در سطح 4هست قطعانمیتونه حامی خوبی برای شما درلحظات ناخوشایند باشه تا یک شرکت با سطح 1توانگری )

2.ودرعین حال به پشتوانه وگروه مالی شرکت و سابقه ی شرکت و نحوه خدمات رسانی شرکت توجه کنید

3.به قرار دادی که شرکت به شما میدهد توجه کنید و حتما انرا به کمک یک کارشناس مطالعه کنید تا بدانید دقیقا چه محصولی خریده اید بدانید کجا به درد شما میخورد و کجا ازتعهدات شرکت خارج است هر چقدر قرارداد شرکت کامل تر و واضح تر بود(تمامی تبصره ها و تعهدات بیمه گذار و بیمه گر را توضیح داده باشد)مشخص است ان شرکت شرکت متعهدتر ومطمئن تری میباشد

4.پلن شرکت ها تقریبا مثل هم میباشد البته درمواردی هم تفاوت ها فاحش است اما یکسری شرکت ها که در زمینه ی عمر قوی کارمیکنند تقریبا پلن یکسانی دارند و تفاوت ها مربوط به شرایط سنی و کف و سقف پوشش ها میباشد وتفاوت دیگر در عملکرد در سود دهی به اندوخته ها میباشد که با یک تحقیق ساده از سود قطعی که درسال های گذشته شرکت داده است میتوانید مطلع شوید

5.سعی کنید از یک نماینده ویا کارشناس مطمئن و متعهد بیمه را تهیه کنید

باتشکر
+6 امتیاز
توسط
بيمه سامان

عقيده من اينه همه شركت هاي بيمه اي خوب هستند

مزايا ها همه تقريبا يكسان هستن

ولي بيمه سامان  از نظر من يه شرايط معقول تر و از نظر سرويس دهي بانكي و بيمه اي شرايط خوبي ايجاد كردن

و كلا براي جلب توجه با ايتمهاي كه مشخص نيست بشه پاسخ گو باشه شلوغ نكرده جدول بيمه عمر رو

پوشش هاي بيمه اي رو كنجانده كه بتوانند پاسخ گو
توسط 1 نشانه گذاری شده
با سلام
رسالت وهدف همه شرکتهای بیمه یکی است وآن خدمت است و رقابت همه بر سر ارائه بهترین خدمت به هموطنان عزیز می باشد وکلیه شرکتها نیز با کادری مجرب بر سر بزرگترین خدمت که همانا بیمه عمر است رقابت دارند اما باتوجه به سابقه ، شرکت بیمه کارآفرین بعنوان پدر بیمه عمر ایران بعنوان بزرگترین و بهترین شرکت در ایران نقش مهمی را داراست.
توسط
همه شرکتهای بیمه ای خوب هستند.ولی منم فکر می کنم بیمه سامان در چند سال اخیر خیلی روند روبه رشد و ارائه خدمات عالی داشته.است
توسط
بيمه کارآفرين پدر بيمه عمر ايران!!!!
تا جايي سواد بنده کارشناس بيمه اجازه ميده، بعد از انقلاب، اولين بار بيمه آسيا و متعاقبش بيمه ايران بيمه عمر و پس انداز رو در کشور ارائه کردن و بيمه کارآفرين در سال ١٣٨٣ يعني ١١ سال بعد ، بيمه عمر و سرمايه گذاري، که شکل تکامل يافته بيمه هاي عمر و پس انداز بود رو ارائه کرد.
ضمنا بيمه عمر و سرمايه گذاري بيمه کارآفرين سه پوشش مهم رو که عبارتند از پوشش هزينه پزشکي در اثر حادثه، پوشش غرامت و مستمري نقص عضو رو که در حال حاضر بسياري از شرکتهاي بيمه بهمراه بيمه عمرشون ارائه ميکنند رو نداره پس بيمه نامه کاملي نميتونه باشه.
توسط
حیف  کارآفرین سودش کمه 21 % رو سایتشون ثبت شده
توسط (100 امتیاز)
نمایش از نو توسط
✅ پدر بیمه عمر ایران در بیمه کارآفرین

 فریدون خلیلی فرد نام پرآوازه ای است که بدون شک رونق امروز بازار بیمه عمر نسبت به سالیان گذشته، وامدار زحمات این مرد بزرگ است که اهالی صنعت بیمه او را پدر بیمه عمر ایران نامیده اند. حضور ایشان در بیمه کارآفرین باعث مباهات ما بوده و یکی از امتیازات شرکت بیمه کارآفرین به شمار می رود.
توسط (20,960 امتیاز)
درود بر شما
اولين شركتي كه بنده در سال ٨٤ كار كردم با اقاي جليلوند و هنوز بيمه گذران بنده دارند ادامه ميدهند و حتي يك فوتي عمر هم داشتيم و پرداخت  شد باعث افتخاره ماست .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+3 امتیاز
توسط
بیمه ی همر و سرمایه گذاری پاسارگاد
توسط 1 نشانه گذاری شده
با توجه به سطح توانگری، پکیج پیشنهادی، پوششها، خدمات آنلاین و سابقه فعالیت تخصصی در رشته عمر فکر میکنم بیمه سامان از بهترین ها باشد
توسط
بیمه سامان سود بیمه عمرش 3 دسته ست
و مشتری باید خودش مشخص کنه که تو کدوم دسته میخواد باشه
کم ریسک
ریسک میانه
پر ریسک
همونطور که از اسمشون پیداست ریسک رشته پر ریسک بالاست یعنی یا سود خوب یا ضرر
که سود بالا سال گذشته 25% بود و مبلغی نیست که براش طمع کنی
چون شرکتهای دیگه بدون ریسک همین رقم رو میدن
توسط (8,130 امتیاز)
دقیقا !!!!سود تضمینی مهمه که توی بیمه نامه هایی که12 درصد هستش و سود پیش بینی پرریسک میشه 25درصد به نظر من اعتمادی بهش نیست  که مهم اینه که سود تضمینی  مطمعن باشه حداقل از این مطمعن باشه وریسک کمی بکنه

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (20,960 امتیاز)
درود بر شما
سپاسگزارم  از همه شما عزيزان كه مشاركت  نموديد ونظرات مفيدتوندر اختيار ما قرارداديد . مستدام باشيد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+3 امتیاز
توسط
با سلام
تشکر میکنم از آقای یزدانی عزیز بابت پاسخ بی نقصشون.
در کل سود تضمینی شرکتها یکسان است. و در سود مشارکت است که تفاوت هایی با هم دارند
کسانی که بیمه عمر میخرند بیشتر به نماینده توجه دارند؛ که آشنا باشه، قابل اعتماد باشه و ...
تا اینکه صرفا یک شرکت بیمه ای خاص مد نظرشون باشه.
بیمه کارآفرین بنیان گذار بیمه عمر در ایران است و سطح توانگری مالی یک دارد و به نسبت جزو یکی از بهترینها هستش.
بیاییم رقابت سالم داشته باشیم
+3 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام بر شما و همه همکاران محترم

آقای یزدانی در کل توضیحات خوبی دادند ، روی مورد "5 " واقعا باید ببینید هدف شما از خرید بیمه عمر چیست ؟ و این امر نیاز به یک خلسه با یک مشاور حرفه ایی بیمه دارد تا شما را راهنمایی کند که با شرایط موجود شما و نیاز و خواسته هایتان بیمه عمر با چه پوشش هایی برایتان مفید می باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (760 امتیاز)
یک جلسه مشاوره رو موافقم!واقعا برای خرید بیمه عمر حتما باید از یک مشاور حرفه ای استفاده کرد بیمه پاسارگاد یکی از اون چندتا شرکته که گفتم درزمینه عمر قوی کارمیکنند!خوش حالم که بوسیله این سایت با نمایندگان حرفه ای مثل شما همصحبت میشم!

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (56,040 امتیاز)
با سلام ، متشکرم از شما همکار گرامی ، متشکرم از سایت بید برگ که توفیق آشنایی با همکاران خوب و حرفه ایی همچون شما را هرچه بیشتر برای ما مقدور ساخته است  . برایتان آرزوی پیروزی از خداوند منان را آرزومندم.
مهندس محمد حسین یمکان گز - نماینده بیمه پاسارگاد - مشاوره بیمه ایی شما

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+3 امتیاز
توسط
نمایش از نو
آقای یزدانی واقعا توضیحات کامل رو فرمودن و بنده هم تایید میکنم و نیاز به تکرارشون نیست
ولی بنده با شناخت کامل از وضعیت شرکتهای مطرح و رقبای اصلی  بیمه پارسیان رو توصیه و پیشنهاد میدم
چون بیمه عمر دو بخش درمان و سرمایه گذاری رو داره که بخش عمر (پوششهای بیمه ای) در همه شرکتها شبیه هستش ولی در بخش سرمایه گذاری که کم اهمیت نیست بیمه پارسیان بیشترین میانگین سود رو داده یعنی بهترین سرمایه گذاری

محمدزاده
کارشناس بیمه
+3 امتیاز
توسط (200 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام
جواب سوال شما بیمه آسیا میباشد
چون هم بیمه نامه مشترک دارد و هم بیمه نامه انفرادی
در بیمه نامه های انفرادی طرحی به نام طرح حامی دارد که سایر شرکت های بیمه فاقد چنین پوششی میباشند
انتخاب بیمه عمر به معنی استفاده از پوشش های بیمه ای به همراه سرمایه گذاری است
بعد از بیمه آسیا ، بنده بیمه کارآفرین را نیز میتوانم معرفی کنم و لی در بیمه کارآفرین پوشش حوادث پزشکی و غرامت نقص عضو وجود ندارد .
+2 امتیاز
توسط
با سلام واحترام

یکی از بهترین امکاناتی که بیمه گر میتونه بشما بده امکان ویرایش بیمه نامه با توجه به تغییر شاریاط بیمه شده است

بطور مثال کم و زیاد کردن حق بیمه در هنگام درخواست بیمه گزار

تغییر نحوه پرداخت حق بیمه بر اساس درخواست بیمه گزار

حذف یا اضافه کردن پوشش ها و یا ویرایش درصد آنها

که همه این موارد در بیمه پاسارگاد لحاظ شده که البته موارد دیگری هم در بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد قابل اشاره است

مثلا در برخی بیمه ها پوشش بیماری خاص با استفاده از یک مورد سایر موارد در طول دوره منتفی میشه ولی در بیمه پاسارگاد از هریک از موارد بیماریهای خاص یکبار در طول دوره میتوان استفاده کرد یعنی بالواقع 5بار از هر بیماری خاص یکبار در طول دوره

بیمه آتش سوزی منزل مسکونی از پوششهای بیمه پاسارگاد هستش که به اختیار بیمه گزار میتواند در بیمه نامه لحاظ گردد

ضمنا تنوع در نحوه پرداخت حق بیمه از بهترین مزایای بیمه پاسارگاده که بسیار مورد توجه قرار گرفته

باز هم مواردی هست که میتونم براتون شرح بدم

اگه خواستید بفرمایید تا در خدمت باشم

 سید امیر تقی لو
توسط (56,040 امتیاز)
برای هرگونه بیماریهای خاص تا سقف 25 میلیون تومان ( جمعا 5*25000000= 125میلیون تومان) می باشد.
مثال : کسی که حق بیمه 50 هزار تومانی ماهانه می دهد برای هر کدام از 5 بیماری خاص تا سقف  4/5 میلیون تومان ( 5*4/5 تومان ) تعلق می گیرد یا کسی که برای مثال ماهی 300 هزار تومان حق بیمه می دهد برای هر کدام از 5 بیماری خاص تا سقف 25 میلیون تومان ( 5*25 میلیون تومان )
ضمنا پوشش رایگان بیمه تکمیل درمان جهت بستری هم که بصورت رایگان توسط کارت های معتبر SOS به بیمه گذاران ارائه می گردد.
و تخفیفات در تمامی رشته های بیمه به بیمه گذراران عمر ارائه می گردد.

موفق و پیروز باشید - مهندس محمد حسین یمکان گز - نماینده 3247 بیمه پاسارگاد - شهر اندیشه - مشاور بیمه ای شما

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+2 امتیاز
توسط
با سلام و عرض تشکر از جناب آقای یزدانی
در جواب باید بهتون بگم بیمه عمر معلم یکی از بهترین هاست چون هم سطح توانگری آن یک است و هم پشتوانه مالی آن و سود دهی خوب در سالهای گذشته و هم اینکه طرح های مختلفی داره برای همه گروهای سنی
طرح نوزادان ، طرح زنان خانه دار ، طرح 20 ویژه دانش آموزان و دانشجویان و طرح مشترک که زوج ها میتونن استفاده کنن
جهت کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت اینجانب دیدن فرمائید .
+2 امتیاز
توسط
سلام،  توضیحات دوستان به نظر بنده کافیست، فقط چند سوال دارم؟!!
1- ایا سطح توانگری شرکتهای بیمه قابل تضمینه؟؟؟!! یعنی شرکتی که امسال 1 هستش همیشه یک میمونه؟؟؟
2- در شرکتهای خصوصی سیاست مدیران وقت تاثیر قابل توجهی در شرایط آتی عملیات بیمه گری و سرمایه گذاری خواهد داشت. ایا تضمینی به عملکرد صحیح مدیران اتی شرکت ها هست؟؟؟
ایا در صورت ورشکستگی بیمه گر خصوصی و حجم قابل توجه فروش بیمه نامه در طول چند سال،  صرفا براساس ماده 71  قانون تاسیس بیمه مرکزی ( اسم جدیدش یه چیز دیگست)  بیمه مرکزی امکان جبران خواهد داشت؟؟؟
ایا در شرکتهای بیمه نامبرده شده،  مدیریت قوی و خاصی جهت سرمایه گذاری وجود داره؟؟؟؟
خیلی سوال دارم...  وقتش نیست برا تایپ...
ایا بیمه مرکزی تضامین بیمه گران خارج از مصوبات و ایین نامه ها را جبران میکند...

....
به نظرربنده این بیمه نامه رو باید از چنددشرکت بیمه و ترجیحا سهم بیشتر اونو از بیمه ایران باید خرید...
+1 امتیاز
توسط (240 امتیاز)
با سلا و خسته نباشيد

تمام فرمايش آقاي يزداني درست و بي نقص است به جز يك مطلب

شركتهاي بيمه اي كه فقط و فقط با بيمه عمر و سودهاي بالا و پوششهاي سقف انجام ميدهندصرفاً شركتهايي نيستند كه شما به آنها تكيه كنيد

به علت اينكه بعد از گذشت چند سال شركتهايي كه بيمه هاي عمر زيادي رو فروختند بايد به بيمه گذاران محترم باز گردانند و مبلغ قابل توجهي ميشود

به همين علت ممكن است در پرداخت خسارت يا بازخريدي بيمه نامه مشكلاتي از جمله دير پرداخت كردن يا با سود پايين تر پرداخت كردن مواجه بشويد

بعد از مواردي كه آقاي يزداني.فرمودند به شركت بيمه اي رجوع كنيد كه اختصاصاً با يك رشته بيمه خود را مجبوب نكرده باشد

با تشكر - بيمه آرمان - قنات آبادي -كد ٢١٨
توسط (56,040 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام بر همه شما ،
با نظر آقا/خانم قنات آبادی موافق نیستم ، همانطور که مستحضرید شرکت های بیمه خودشان بیمه اتکایی می کنند و ضمنا از محل حق بیمه های پرداختی سرمایه گذاری های بزرگی انجام می دهند که این حرف عدم سود دهی درست نیست همانطور که می دانید بیمه های عمر نزد بیمه مرکزی بیمه اتکایی می شوند و با ارزش یابی همچون توانگری مالی هر سال توسط بیمه مرکزی سنجیده می شوند پس این حرف درست نیست . ضمنا بیمه عمر بدون پوشش ها فاقد ارزش می باشد و در کنار آن سود هم قرار گرفته است و مردم همانطور که از اسمش پیداست بیمه عمر می خرند ( بیمه می خرند ) و در کنارش سرمایه گذاری.

موفق و پیروز باشید - مهندس محمد حسین یمکان گز - نماینده بیمه پاسارگاد - مشاور بیمه ای شما

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (56,040 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام ،
رجوع شود به ماده 71 قانون بیمه " قانون تأسيس بيمه مركزي ايران و بيمه گري
مصوب 1350/03/30 :

ماده 71 - كليه مؤسسات بيمه كه در ايران فعاليت مي نمايند بايد 50 درصد در رشته
بيمه هاي زندگي و 25 درصد در ساير رشته ها از معاملات بيمه اي مستقيم خود را نزد بيمه
مركزي ايران بيمه اتكايي نمايند .بيمه مركزي ايران مكلف است با توجه به ظرفيت قبولي
هر يك از مؤسسات بيم هاي كه در ايران كار م يكنند تمام يا قسمتي از بيمه اتكايي مجدد
سهميه اتكايي اجباري دريافتي را در صورت تساوي شرايط به آنها واگذار نمايد.

موفق و پیروز باشید - مهندس محمد حسین یمکان گز - نماینده 3247 بیمه پاسارگاد - شهر اندیشه - مشاور بیمه ای شما

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط
باسلام
من نماينده بيمه ما (ملت ايران)هستم
با سطح يك توانگري مالي
و پشتوانه بانك ملت
سود هاي پرداخت شده در سالهاي قبل 27درصد بوده و حداقل تضمين بيمه مركزي رو ارايه داده
پوششها و شرايط خوبي هم داره
و به نوعي محصول استراتژيك بيمه ما بيمه عمر ان است
+1 امتیاز
توسط
به نظر من که خودم هم نماینده و مشاور بیمه عمر هستم بخاطر پوششها شرکتی را از لیست انتخابتان حذف نکنید چون همونطور که اکثر دوستان فرمودن تقریبا باز هم تاکید میکنم تقریبا یکی هستند اما برخی شرکت ها دارای استثناعاتی(امتیازات یا خدماتی که تنها یک شرکت بیمه ای ان را ارایه می کند) نسبت به بقیه شرکت ها هستند ودر ضمن گول سودهای زیاد را نیز نخورید چون اون شرکتها فقط مقصد را نشان میدهند حال انکه ما بیشتر عمرمان را در مسیر رسیدن به مقصد طی می کنیم پس جوری انتخاب کنید که نه سیخ بسوزد نه کباب و در اخر اینکه نماینده یا مشاوری که با او ملاقات می کنید را از همه جهت بسنجید چون با خرید بیمه عمر از وی این نماینده وکیل بیمه ای شما میشود  و باید در حدو اندازه ای باشد که بتواند در هر لحظه و هرجایی پاسخگوی هر نوع سوالی از شما باشد و از حق شما به بهترین نحو دفاع کند تا باعث رفاه شما شود
+1 امتیاز
توسط

جالبه ....هريك از همكاران عزيز از مزاياي شركت خودشون گفتند ولي آخرش هم جواب قطعي روندادند كه يه بيمه عمرخوب بايد چه ويژگي هايي داشته باشه..

ولي بايد عرض كنم كه اگه بخواهيم از نظر سابقه فعاليت دررشته هاي تخصصي عمربگيم بهتره به بيمه دانا اشاره كنيم كه در بهبهه انقلاب مشغول پرداخت سرمايه هاي عمري بود كه قبل از انقلاب فروخته بود والان هم يكي از شركتهاي توانمند دررشته هاي اشخاصه وبه نظربنده بهتره سرمايه گذاري بلند مدت مونو  درشركتي انجام بديم كه داراي پشتوانه قوي باشه به نظر مياد بيمه دانا با سابقه 41ساله ميتونه جاي خوبي براي سرمايه گذاري بلند مدت باشه ضمن اينكه تمام اپشن هاي موجود وارائه شده در بيمه عمر واقعي وقابليت اجرايي دارد وتنها يك شعارجهت فروش بيشتر نيست .ميتونيد مقايسه كنيد

 

+1 امتیاز
توسط (11,880 امتیاز)
سلام و درود برشما،اینکه کادم شرکت ببمه بهترین باشد بستگی به خواسته و نیاز شما هم دارد،و اینکه مشاور و کارشناس بیمه نیاز شما را به خوبی شناسایی کرده و طبق آنها برای شما بیمه نامه صادر کند.
قنادها مشاور مالی و بیمه ای بیمه زندگی سامان

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط

با سلام و عرض ادب

بنده  شرکتی را قوی میدانم که در کنار پوشش های خوب و مناسب به فکر جواب گویی هم در آینده باشد از آنجایی که بیمه عمر یک بیمه بلند مدت است اطمینان از باز پرداخت سرمایه بیمه گذار بزرگترین دقدقه بیمه گذار میباشد وقطعا این تضمین  برگ برنده آن شرکت بیمه  میباشد و از آنجایی که بیمه ایران در خسارت و هم در قدمت و هم از سهم بازار خیییییییلی بیشتری نسبت به رقبای خود برخوردار است پس  بی شک بیمه ایران بهترین گزینه از سمت هر بیمه گذاری میباشد چون بیمه گذار بیشتر دنبال تضمینی برای سرمایه خود میباشد تا سودهای غیر واقعی که شرکتهای بیمه دیگر برای فریب بیمه گذار استقاده میکنند 

البته بیمه ایران باید خیلی بیش از این در تلاش برای جذب بیمه گذار بیشتر باشد. شاید پیش خود بگویید بنده در پیکره بیمه ایران همستم که از بیمه ایران تعریف میکنم در جواب شما میگویم بله بنده جزو مشاورین بیمه عمر در یکی از نمایندگیهای بیمه ایران در شاهین شهر اصفهان هستم

 اما همه بهتر میدانید که بیمه ایران نیازی به تبلیغ و تعریف ندارد چون در 80 سال گذشته با قدمت و دوام خود خیلی از سوالاتی که در ذهن بیمه گذار پیش می آید را پاسخ داده و اینجانب در شرکتهای خصوصی هم فعالیت داشته و از شرایط بد بیمه گری آنها و انتخاب رویه نامناسب برای جذب بیمه گذار و توجه نکردن به پایان کار و نارضایتی خیلی از بیمه گذاران بیمه ایران را انتخاب کرده و با تمام وجود تلاش میکنم که در راه و رسالت خود که مشاوره صحیح و کاملا کارشناسانه و به نفع بیمه گذار و جذب بیمه گذار متعهد و ساختن آینده ای با چشم انداز و تضمین بیشتر و مطمعن تر به کار خود با افتخار ادامه داده تا تمامی مردم ایران عزیز از این پس انداز و پشتوانه بی نظیر بهرمند شوند باشد روزی برسد که همه مردم ما بیمه عمر داشته باشند ./

+1 امتیاز
توسط

محمد عزیز؛متاسفانه بازاریاب های محترم ، چیزهایی  از شرکت خودشان را امتیاز میداند،که اصلا امتیازی نیست

حالا تصمیمی که عده ای از کارکنان یک نهاد گرفته اند،که همه اینها هم صد در صد کارشناس بیمه نبوده اند بلکه کارمند معمولی هستند و شاید پروموشن خاصی بوده که این تعداد بیمه شده اند

یا مگر بیمه زندگی که ایر شرکت ها ارائه میدهند، مطابق بیمه سامان و با یک استاندارد نیست>

اما این جور تبلیغات شما عزیزان،ضد تبلیغ هست؛

پیشنهاد میکنم مو به مو شرایط را با بقیه شرکت ها مقایسه کنید،تا بشود قضاوت کرد

وگرنه سامان به بیمه کردن کارکنان یک نهاد می نازد،پاسارگاد به قسمت سهام شرکتش(که منفعتی برای بیمه گذار ندارد)، ایران به قدمتش و ......

 

+1 امتیاز
توسط
دوستان بهتره بدونید اولین بیمه عمر درشرکت بیمه ایران درسال 1316 توسط یک تاجر تبریزی به نام جبار صالح نیا خریداری شد
وبغیر از 4 شرکت اول بیمه ای کشور بقیه شرکتها درمرحله ی دریافت حق بیمه ها هستن وتا زمان امتحان واقعی که گذشت 20 ساله هنوز نمیشه راجع بهشون نظری داد.
بهتره واقع بینانه تصمیم بگیرید
+1 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)
با سلام ،

بنظر بنده شخص باید به یک مشاوره کاربلد رجوع نماید و هرکسی باید بیمه عمر را متناسب با شرایط و انتظارات شخص به وی پیشنهاد داد و مطمئن باشید یک نسخه را برای همه اقشار جامعه نمی توان پیچید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط
با تشکر از دوستان بابت پاسخ ها و به خصوص آقای یزدانی

برای خرید بیمه عمر شما باید زوایای مختلفی از اون رو بررسی کنید و اول باید مشخص کنید که چه توقعی از بیمه ی خودتون دارین.درحال حاضر تمامی شرکت های بیمه در بیشتر مفاد بیمه نامه های عمر یکسان هستند و در برخی نکات جزیی و سود مشارکتی تفاوت دارند.در حال حاضر به خاطر پایین امدن سود بانک ها اکثر بیمه هایی که پشتوانه های بانکی دارند سود مشارکتی بالایی رو برای بیمه گذار واریز میکنند و این برای افرادی که به چشم سرمایه به بیمه عمر نگاه میکنند خیلی عالیه چون این سرمایه دو ویژگی خیلی مهم داره اول اینکه سود بالایی  برای شما داره و دوم اینکه شما هزینه رو به صورت ماهیانه واریز می کنین و احتیاجی نیست برای سرمایه گذاری یک مبلغ کلان رو یکجا واریز کنید.

با توجه به میزان کم و زیاد بودن سود و زمان سرمایه گذاری پیشنهاد میکنم که از بیمه سامان و یا بیمه "ما" استفاده کنید.

اما اگر میزان سود برای شما مهم نیست و به جنبه ی خدماتی اون توجه دارین پیشنهادم بیمه ایران،بیمه آسیا و بیمه "ما" هست.

در سایت تمامی بیمه ها میزان پوشش  و خدمات اون ها ذکر شده و میتونید با تماس با نمایندگی های بیمه اطلاعات بیشتری رو دریافت کنید.

تماس شما با نمایندگی های بیبمه ملزم به خرید بیمه نامه نیست و تمامی دوستان و همکاران من در نمایندگی های بیمه با صبر و حوصله پاسخ گوی سوالات شما خواهند بود.
توسط (140 امتیاز)
نمایش از نو توسط
با تشکر از همه دوستان
همه افراد در دیدگاه هاشون میگن باید ببینید چه خواسته ایی از بیمه دارید و براساس آن انتخاب کنید. درست، ولی هیچ کس تفاوت های اصلی و مزایا و معایب شرکت های مختلف بیمه ایی را بصورت حتی کلی اشاره ایی نکردند تا متقاضیان بر اساس خواسته شان انتخاب کنند.
بد نیست یک جمع بندی کلی از نقاط قوت و نقاط ضعف شرکت های مختلف  توسط یک نفر(غیر ذی نفع و غیر مغرضانه) ارائه شود تا هرکس بتواند براساس خواسته اش انتخاب کند
+1 امتیاز
توسط (33,930 امتیاز)

با تشکر از دوستان بابت پاسخ ها و به خصوص آقای یزدانی

برای خرید بیمه عمر شما باید زوایای مختلفی از اون رو بررسی کنید و اول باید مشخص کنید که چه توقعی از بیمه ی خودتون دارین.درحال حاضر تمامی شرکت های بیمه در بیشتر مفاد بیمه نامه های عمر یکسان هستند و در برخی نکات جزیی و سود مشارکتی تفاوت دارند.در حال حاضر به خاطر پایین امدن سود بانک ها اکثر بیمه هایی که پشتوانه های بانکی دارند سود مشارکتی بالایی رو برای بیمه گذار واریز میکنند و این برای افرادی که به چشم سرمایه به بیمه عمر نگاه میکنند خیلی عالیه چون این سرمایه دو ویژگی خیلی مهم داره اول اینکه سود بالایی  برای شما داره و دوم اینکه شما هزینه رو به صورت ماهیانه واریز می کنین و احتیاجی نیست برای سرمایه گذاری یک مبلغ کلان رو یکجا واریز کنید.

با توجه به میزان کم و زیاد بودن سود و زمان سرمایه گذاری پیشنهاد میکنم که از بیمه سامان و یا بیمه "ما" استفاده کنید.

اما اگر میزان سود برای شما مهم نیست و به جنبه ی خدماتی اون توجه دارین پیشنهادم بیمه ایران،بیمه آسیا و بیمه "ما" هست.

در سایت تمامی بیمه ها میزان پوشش  و خدمات اون ها ذکر شده و میتونید با تماس با نمایندگی های بیمه اطلاعات بیشتری رو دریافت کنید.

تماس شما با نمایندگی های بیبمه ملزم به خرید بیمه نامه نیست و تمامی دوستان و همکاران من در نمایندگی های بیمه با صبر و حوصله پاسخ گوی سوالات شما خواهند بود.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط (3,590 امتیاز)
نکات خوبی را دوستان فرمودند. علاوه بر سطح توانگری شرکت و پکیج پیشنهادی (که در شرکتهای برتر ارائه دهنده بیمه عمر خیلی به هم نزدیک است) بنده میخواهم یک نکته جدید اضافه کنم. امروزه در دنیا، بهترین و قویترین شرکتهای بیمه در حال رقابت در کاهش آزمایشات پزشکی برای بیمه عمر هستند و بیمه های عمر با سرمایه های بالا را بدون آزمایش پزشکی یا با حداقل آزمایشات صادر میکنند و در واقع ریسک بیشتری را میپذیرند. توصیه میکنم این نکته را نیز در خرید بیمه عمر مد نظر داشته باشید. موفق و پیروز باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط (440 امتیاز)
درود

تمامی شرکت های بیمه مزایایی شبیه به هم برای بیمه گذران بیمه های عمر و سرمایه گذاریشون در نظر گرفتن در این بین بعضی شرکت های پوشش های دیگه ای هم که میتونه مکمل باشه مثل پوشش حوادث برای بیمه شده رو به عنوان یک پوئن مثبت در نظر گرفتن.با توجه به بازار رقابتی الان که در بازار بیمه ای شاهدش هستیم تنها چیزی که مهمه این هست که همه مردم ایران حتی الامکان یک بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری داشته باشند.

از لحاظ بهتر بودن شرکت های بیمه هم بیمه کارآفرین اولین شرکت خصوصی بوده که بیمه عمر رو به این شکل نوین که الان درتمام ایران وجود داره و همه شرکت ها میفروشن ارائه کرده.سود تضمین شده بیمه های عمر و سرمایه گذاری از طرف بیمه مرکزی اعلام شد که 16% قرارداده شده.اما شرکت های بیمه با سود تضمین شده و سود مشارکتی که به بیمه گذاران و بیمه شده هاشون میدن حدودا 22 الی 24 درصد سود پرداخت میکنن.

یکی دیگه از آیتم های بیمه های عمر و سرمایه گذاری که میتونه مورد توجه بیمه گذرارن عزیز قرار بگیره بیمه نامه عمر به صورت مشترک هست!

یعنی اینکه شخص میتونه به غیر از خودش یکی دیگه از اعضای خانواده مثل همسر.فرزندان رو بیمه کنه.این نوع بیمه نامه یک حسن خیلی بزرگ داره و اون اینه که اگر فردی برای خودش وخانوداش 3 فقره بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری مشترک بخره و بعد از گذشت مدتی فوت بشه شرکت بیمه موظف میشه که حق بیمه باقی مانده تا پایان قرارداد رو به صورت کاملا رایگان واریز کنه که بازماندگان شخص فوت شده نگرانی از بابت بیمه های عمر و سرمایه گذاریشون نداشته باشن.ضمنا لازم به ذکر هست که بگم سرمایه فوت شخص بیمه شده که فوت کرده تمام و کمال از طریق هر 3 تا بیمه نامه به ذینفع های تعیین شده در بیمه نامه ها پرداخت میشه.

امیدوارم توضیحاتم کارساز بوده باشه.

با تشکر.مصطفی گودرزی

کارشناس و مشاور بیمه کارآفرین


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

+1 امتیاز
توسط (13,980 امتیاز)
بهترین شرکت بیمه عمر، شرکتی هست که بیشترین پوشش رو بده. یعنی شما بتونید در صورت وقوع خسارت بتونید بیشترین خسارت رو به راحتترین راه ممکن دریافت کنید.

در بیمه های عمر پرداخت خسارت مستقل از پس انداز یا همون اندوخته هست. اندوخته ها که سودش از طرف بیمه مرکزی برای همه یکسان مشخص شده، پس دنبال راه های بیشتر خسارت گرفتن باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط (2,240 امتیاز)
با درود خدمت شما

بنده خودم مشاور بیمه پاسارگاد هستم اما از دید من شخص باید از نیازهاش ما را مطلع کنه تا ماام بهترین روش و بهترین کار را بهش پیشنهاد کنیم

اما از دید سرمایه گذاری ، درحال حاضر سود تضمینی تمامی شرکت های بیمه 16% است و هیچ شرکتی مجاز به دادن سود بیشتر به مشتری نمیتواند باشد اما شرکت ها میتوانند سود پیش بینی را به مشتریان اعلام کنند

درحال حاضر بیمه از نظر خدمات و آپشن های بیمه ای ارزیابی میشود که مشتری باید طبق نیازهاش با مشاور بیمه ای بی طرف صحبت کند


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

0 امتیاز
توسط
سلام و درود برشما، اول از همه باید دید هدف شما از خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری چیست؟ به دنبال چه چیزی د این بیمه نامه هستید و نیاز شما باید مشخص شود تا بهترین استفاده را از بیمه نامه داشته باشید.اگر هدف صرفا بیمه عمر و حفاظت از خودتان باشد یک نوع مشاوره و اگر بازنشستگی مد نظر شما ست باز به طریقی دیگر و...... خیلی مزایا در بیمه همر وجود دارد.پیشنهاد من به شما،گرفتن مشاور بیمه ای متخصص در این زمینه است تا بهترین بیمه نامه با توجه به نیاز شما تنظیم شود.
0 امتیاز
توسط (3,590 امتیاز)
ویرایش شده توسط

به نظر بنده با توجه به نزدیک بودن شرایط در شرکتهای مختلف همین که شرکت بیمه تاییده بیمه مرکزی را داشته باشد و سطح توانگری آن هم بالا باشد (آخرین گزارش سالیانه بیمه مرکزی را مطالعه کنید) برای انتخاب کفایت میکند و مهمتر از اینکه کدام بیمه بهترین بیمه عمر را دارد این است که زودتر خودتان را بیمه کنید. شاید فردا دیر باشد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)
با سلام ،

جواب سوال 1 : بنابر حسابرسی های مالی و حق بیمه های دریافت شده و خسارت های پرداخت شده و حجم ذخایر فنی شرکت ها به ایشان توانگری می دهند ، پس هرسال ممکن است شرایط شرکت ها تغییر نمایند ، ولی جای نگرانی نیست چون در این مواقع بیمه مرکزی به آن شرکت وقت می دهد تا پایان سال نسبت به برطرف کردن و افزایش توانگری خود برنامه ارائه دهد ، پس بیمه مرکزی واحد نظارتش به این امر رسیدگی می کند.

جواب سوال 2 : همه شرکت های بیمه بصورت سهامی عام می باشند و سرمایه گذاران اصلیشان ثابت هستند و با تغییر مدیریت کل سیستم تحت شعاع قرار نخواهد گرفت ، ولی با آمدن مدیران توانگر و با لیاقت البته که وضعیت شرکت بهتر نیز خواهد شد ، پس بنابر این سهامداران بر عملکرد شرکت ها رسیدگی می کنند.

جواب سوال 3 : از محل حق بیمه های عمر پرداختی شما 35% بعنوان اتکایی برای مواقع ورشکستگی به بیمه مرکزی رسیدگی می کنند و خسارت اشخاص پرداخت خواهد شد .

 

موفق و پیروز باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
7 پاسخ 3,833 بازدید
+2 امتیاز
4 پاسخ 1,401 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,396 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,365 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 494 بازدید
سوال شده اسفند 4, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط داورزنی
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,211 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,994 بازدید
+3 امتیاز
6 پاسخ 3,017 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 2,042 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 1,116 بازدید
سوال شده فروردین 24, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط لیلا*** (200 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 7,424 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 4,321 بازدید
سوال شده مرداد 17, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط mamad.karimi.75.78 (100 امتیاز)
+1 امتیاز
2 پاسخ 4,691 بازدید
+1 امتیاز
6 پاسخ 2,510 بازدید
+1 امتیاز
6 پاسخ 6,301 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 1,716 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 2,980 بازدید
+2 امتیاز
9 پاسخ 1,830 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 530 بازدید
سوال شده مهر 13, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط حسامی
+2 امتیاز
4 پاسخ 615 بازدید
سوال شده مهر 11, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط رئوفی
+1 امتیاز
5 پاسخ 832 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...