باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
1,445 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (120 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام   مادرم سنش 53 ساله و خانه دار، بیمه درمانی نیروهای مسلح داره  چون پدرم نظامی بازنشسته است

  الان میخواییم بیمه ای کنیم که خودشم مستمری بگیره با پرداخت ده سال حق بیمه

 دو نکته هم مهمه اینکه مسمریش با نرخ تورم بالا بره  که بیمه ملت به نوعی داره

   سوال دوم اینکه آیا مستمری براش بهتره یا پول دریافت کلی  

 کدوم بیمه براش بهتره مان یا بیمه مستمری زنان خانه دار ملت
4 پاسخ
0 امتیاز
توسط (6,000 امتیاز)
با درود دوست عزیز به اسامی توجه نکنید
بیمه زنان خانه دار. تحصیلات فرزندان.
عمرو آتیه .عمر وتشکیل سرمایه و........
در واقع همه یکی هستندوتنها محاسبه سرمایه عمر که ضریبی از حق بیمه است و .مدت قرار داد سن بیمه شده تعیین کننده است و ضمنآ گرفتن اندوخته یک جا یا تعیین مستمری با مدت معین بهتر از مادالعمر است

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (2,570 امتیاز)
ویرایش شده توسط
با سلام و احترام خدمت دوست عزیز
یکی از شرایط و حسن های بیمه عمر این است که در پایان مدت بیمه نامه، فرد بیمه گذار میتواند ارزش بازخرید(اندوخته) خود را بصورت یکجا و یا مستمری دریافت کند و این بسته به نظر فرد دارد که کدام یک از این حالت ها برایش بهتر است.
 البته در بعضی از بیمه ها مثل بیمه پاسارگاد، از آنجایی که حساب بیمه ای شما نزد بانک پاسارگاد است درصورت اتمام بیمه نامه و دریافت مبلغ بیمه بصورت مستمری، یک سود جداگانه نیز از طرف بانک پاسارگاد به شما تعلق خواهد گرفت.
موفق باشید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

*هادی فرنام نیا

✓ مشاور مالی و بیمه عمر پاسارگاد

✓ امیدوارم بتونید بهترین تصمیم رو برای آیندتون بگیرید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (3,590 امتیاز)

تبدیل به مستمری شرایط مختلفی دارد. به طور مثال شما میتوانید پس از ده سال درخواست دریافت مستمری مادام العمر یا درخواست مستمری برای یک دوره زمانی مشخص نمایید (مثلا یک فرد 60 ساله اگر درخواست دریافت مستمری برای مدت 5 سال داشته باشد طبیعتا میزان بیشتری نسبت به درخواست مستمری مادام العمر دریافت خواهد کرد ). میزان و مبلغ دقیق پس از پایان دوره  و با توجه به شرایط روز مشخص میشود.

توصیه میشود که در اسرع وقت نسبت به تهیه بیمه نامه اقدام کنید. پس از طی دوره زمانی مورد نظر، میتوانید با بررسی شرایط روز و گزینه های مختلف بهترین حالت را انتخاب کنید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (3,590 امتیاز)

مستمری از محل بیمه عمر انواع مختلفی دارد. شما میتوانید درخواست مستمری برای یک بازه زمانی مشخص بدهید یا اینکه درخواست دریافت مستمری مادام العمر داشته باشید.

در حالت اول، شما مثلا درخواست میدهید که برای یک بازه زمانی مشخص (5، 10، 20، سال) مستمری دریافت کنید. در این حالت، محاسبات بصورت یک عملیات بانکی انجام میشود و شما سود ماهیانه متناسب با سود بانکی آن سال (و به احتمال زیاد کمی بیشتر از آن) دریافت میکنید.

در حالت دوم، اگر بیمه گذار درخواست مستمری مادام العمر بدهد. محاسبات بر اساس یک عملیات بیمه ای انجام میشود و متفاوت با نحوه محاسبات سود سپرده های بانکی است. با توجه به سن متقاضی ممکن است مبلغ ماهیانه دریافتی بیشتر یا کمتر شود. در قرارداد مستمری مادام العمر، شرکت بیمه گر در واقع ریسک حیات بیمه گذار را میخرد (برعکس قرارداد بیمه نامه عمر که بیمه گر ریسک فوت را پوشش میدهد). بطور مثال اگر دو بیمه گذار یکی با سن 20 سال و دیگری با سن 65 سال با سرمایه و اندوخته یکسان در یک تاریخ یکسان درخواست مستمری مادام العمر بدهند دریافتی آنها متفاوت خواهد بود (عملیات بیمه ای) ولی اگر درخواست دریافت مستمری برای یک بازه 10ساله بدهند دریافتی آنها کاملا یکسان خواهد بود (عملیات بانکی)

نکته مهمی که باید همه بیمه گذاران در نظر داشته باشند این است که قانون تبدیل به مستمری در همه بیمه ها وجود دارد و اینکه بیمه گذار حق انتخاب دارد و میتواند با توجه به شرایط روز بهترین حالت را برای خود و عزیزانش انتخاب کند. البته با توجه به اینکه برخی شرکتها جدیدا وارد حوزه بیمه عمر شده اند هنوز آیین نامه دقیق و مشخصی تدوین نکرده اند. ولی شرکتهایی که به زمان پرداخت مستمری نزدیک هستند بصورت دقیق و تخصصی شرایط را مشخص نموده اند.

به عنوان نکته پایانی، در دنیا بیشترین نوع مستمری که بسیار استقبال شده است از نوع مادام العمر کاهشی است. به این صورت که در ماههای اولیه مبلغ مستمری بالاتر است و به تدریج در سالهای بعد کم میشود. البته در دنیا مستمری آنی هم بسیار پرطرفدار است که فعلا در ایران شرکتی ارائه نداده است.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
2 پاسخ 4,362 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,487 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,986 بازدید
سوال شده اردیبهشت 16, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط کاظمی
+1 امتیاز
4 پاسخ 9,434 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 597 بازدید
سوال شده اسفند 11, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط چاوشی
0 امتیاز
0 پاسخ 725 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,525 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 4,331 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,087 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 5,157 بازدید
+4 امتیاز
2 پاسخ 12,256 بازدید
سوال شده اردیبهشت 1, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...