باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
24,584 بازدید
در بیمه درمان تکمیلی توسط
سلام

بیمه درمان تکمیلی چیست و چه فرقی با بیمه تامین اجتماعی و سلامت دارد ؟
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (28,870 امتیاز)
با سلام. بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت جزء بیمه های پایه محسوب شده که موظفند حدود30% هزینه های درمانی را پرداخت کنند. در صورتی که فرد بیمه تکمیلی نداشته باشد جبران مابقی هزینه های مانده به عهده خودش است و در صورتی که بیمه تکمیلی داشته باشد تا میزان سقف تعهد قابل پرداخت میباشد. مادامی که هزینه های درمان از سقف مورد نظر کمتر باشد بیمار هیچگونه هزینه ای پرداخت نمیکند. لازم به ذکر است درصد فرانشیز در بیمه درمان تکمیلی در صورت داشتن بیمه گر پایه به عهده بیمه گر پایه میباشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
هموطن گرامی،آقا یا خانم حمیدی سلام،وقت بخیر.

بیمه تکمیلی،جبران خسارات درمان افراد در مراجعه حضوری به مراکز درمانی خارج از سیستم تامین اجتماعی و یا بیمارستانهای دولتی می باشد.

تابع ضوابط خاصی مانند: گروهی بودن،به حد نصاب رسیدن تعداد نفرات(حداقل نفرات در این نوع قرارداد ۵۰ نفر می باشد)،و پوششهای است که بیمه شدگان در مراجعه حضوری به این مراکز،بین ۱۰۰٪ تا ۷۰٪ تحت پوشش آن بوده و چند سالی است که با توجه به شرایط و نوع پوشش هایش مورد توجه عموم هموطنان گردیده است.

با توجه به رایگان بودن خدمات پزشکی در مراکز ملکی تامین اجتماعی و بیمارستانهای دولتی و به لحاظ کثرت مراجعات،عرضه خدمات پزشکی در این مراکز با کیفیتی بسیار پایین به هموطنان ارایه میگردد،که این باعث نارضایتی در بیبن هموطنان گردیده است.

نیز یادآور میشوم که بعضی از پوشش های آن مانند دندان پزشکی،که در بیمه تامین اجتماعی بندرت تحت پوشش میباشند،با پوشش های خوبی که باز هم مورد توجه بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته،به بیمه شدگان سرویس های مطلوبی را ارایه میدهند.

در حال حاضر کلیه شرکت های بیمه در این زمینه فعالیت می نمایند و شرکت آتیه سازان حافظ از نظر پوشش های بیبمه درمان گروهی یکی از برتر یبن شرکت های حال حاضر در ایران بوده،و در حال حاضر حدود ۱۰ میلیون نفر بیمه شده در سراسر ایران را در غالب قرارداد بازنشستگان تامین اجتماعی،بازنشستگان کشوری،اصناف،وزارت آموزش و پرورش و ... در سراسر ایران تحت پوشش دارد.

ضمنا شرکت کمک رسان ایران (SOS) نیز بصورت خانوادگی،پوشش های بسیار ایده آلی رابه عموم هموطنان ارایه میدهد.

در صورت نیاز به مشاوره بیشتر همه روزه بجز جمعه ها می توانید از ساعت ۱۹/۳۰ الی ۱۸/۰۰ ضمن تماس با بنده اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت نمایید.

انتخاب حق شماست.

با بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد،آرامش را به خود و خانواده محترمتان هدیه نمایید.

موفق و پیروز باشید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (5,820 امتیاز)
بیمه تامین اجتماعی بیشتر برای بازنشستگی افراد ایجاد شده است و در کنار آن بخش کوچکی از هزینه های درمانی خانواده را نیز پرداخت می نماید.در این بیمه با دفترچه درمانی که به فرد داده می شود می توان به مراکز درمانی دولتی مراجعه کرده و بخش زیادی از هزینه ها را از بیمه دریافت نمود.

بیمه درمان تکمیلی همانگونه که از اسم آن مشخص است به عنوان تکمیل کننده بیمه تامین اجتماعی و یا سلامت طراحی شده است و هزینه های درمانی در بیمارستان های خصوصی کشور را تا مقدار قابل قبولی پرداخت می نماید.

بنابراین توصیه می شود هر دو بیمه نامه همزمان تهیه گردد.تا در صورت بروز بیماری هزینه های درمانی تقریبا برای شما رایگان محاسبه گردد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 7,703 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,919 بازدید
سوال شده دی 27, 2021 در بیمه درمان تکمیلی توسط kamrani96 (-1,060 امتیاز)
+2 امتیاز
2 پاسخ 2,886 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 3,160 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,674 بازدید
+3 امتیاز
1 پاسخ 2,932 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 9,078 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...